HPLJ5 - netiskne cesky

Jan Polak honzap na obalex.cz
Středa Únor 25 16:37:44 CET 1998

Zdravim vsechny.

1. Mame problem s tiskem textu s ceskou diakritikou
na HPLJ5 (na HPLJ -4L nebo 6P nebo OKI810ex to slo O.K)
Misto ceskych znaku se nevytiskne nic, nebo nesmysly.
Ramecky ale funguji O.K.

Jedine, jak mi to fungovalo bylo:
text: iso 8859-2 -> cstocs -> CP1250
tiskarna: CP WIN L2, internal

ale to zase rozhazi ridici znaky pro ramecky.

Kde mam hledat chybu?
V tiskarne?
Jak ji nastavit?

Nebo jak mam nastavit vystup, aby to neprevrtalo ramcky?

Cast uz mam udelanou v TeXu, ale fungovat musi vsechno.

Zkousel jsem to na RH 5.0 a RH 4.1 (ale HP-UX - tam se
nepodarilo vytisknout cesky vubec nic)

2. Proc mi po prebootovani na RH 5.0 prestane (obcas) fungovat
ceska klavesnice?
Nainstalovat to slo bez problemu (jeste jsem si liboval,
ze nemam takove problemy jako na RH 4.1), ale obcas
se mi stane, ze kdyz znova nabootuji, tak mi to vypisuje
hlasky typu locale not supported by setlocale
a musim znovu pouzit localedef.

--
S pozdravem

OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz
Průmyslová 24, Znojmo
e-mail: honzap na obalex.cz (iso 8859-2 friendly)
e-mail: xpolak na informatics.muni.cz