Disklesy

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Středa Únor 25 22:09:12 CET 1998

On Wed, 25 Feb 1998, Alexandr Malusek wrote:

> [...]

Tak tedy se take pripojim. My ve firme IPEX pouzivame asi 10 bezdiskovych
stanic. Vsechny funguji jako X-terminaly na server. Na serveru behame
Applix, Netscape, StoreKeeper (sklad, faktury atd. ja se v tom moc
nevyznam - nase aplikace). Mailer pine, tisk jeden obvykle nejak pres TeX.
Pak server jeste faxuje. Staci na to P166, Barracuda, 96MB....

			Feela

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz