linux jako SW router (dlouhe)

Petr Linke petr na novicom.cz
Čtvrtek Únor 26 17:08:10 CET 1998

On Thu, 26 Feb 1998, Petr Linke wrote:

> Na toto Vam staci na Linuxech nastavit staticke routovaci cesty.

Psal jsem v rychlosti, doplnuji:

V kratkosti: proxyARP funguje tak, ze router pri predavani paketu z
jednoho subnetu do druheho podstrci svou HW adresu misto HW adresy
puvodni, takze odpoved (paket) je potom dorucena k nemu (nejspodnejsi
vrstva, ethernet), a on na zaklade proxyARP tabulky preda paket dal,
pricemz vrati puvodni HW adresu. V proxyARP tabulce jsou informace
o IP adresach a HW adresach rozhrani na jednotlivych subnetech.
IP_adresa1          HW_adresa1

Man pppd ( uvedl jsem man PPP, omlouvam se ), PPP-Howto, velice dobre
popsano, jak spojit pres pevnou linku.

Petr Linke			tel.:    +420-2-6970652
Novicom s.r.o.			FAX:     +420-2-6971062
Prague, Czech republic	        E-mail: petr na novicom.cz