Pomala odezva

Pátek Únor 27 15:17:01 CET 1998

J.Sustr na sh.cvut.cz (Jan SUSTR) writes:

>    Ano, podle me je to presne tak, jak rika Leos. Ramce ktere nejsou
> urceny pro danou masinu, jsou proste odfiltrovany a zustanou bez
> povsimnuti. Kdyby to tak nebylo, tak si ani nedokazu provoz na nekterych
> podsitich ani predstavit.
>
> 							Honza

Myslel jsem si to. Domnivam se, ze v jeho pripade byla karta defaultne
v promiskuitnim modu (stalo se to davno, za ery MS-DOSu, kdy se dely
vselijake veci).

Problem v te dobe byl, ze PC casopisy neustale srovnavaly vykonnost PC
karet pouze z hlediska pruchodnosti - u vsech karet jim vychazela
priblizne stejna hodnota +- 20%. Teprve nedavno jsem si vsiml testu,
ktere berou v uvahu i zatizeni CPU - viz napr.
http://www.3com.com/solutions/enet_pci.html. Tam se napr. uvadi, ze
"3Com Ether Link" pri pruchodnost 9.3 Mbps zatezovala CPU na 3.8%,
zatimco "Accton EtherCombo" pri pruchodnosti 8.9 Mbps zatezovala CPU
na 15.8%. Takze ta karta v promiskuitnim modu pri zatizene siti
skutecne mohla generovat vyznamnou zatez pomaleho CPU.

Myslim ale, ze v pripade Linuxu by se to projevilo jako cas "sys", coz
neni pripad pocitace, o kterem se diskutuje.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR