man diff (Was: ncptools a MARS_NW v RedHatu 5.0)

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Pátek Leden 2 23:19:24 CET 1998

On 02-Jan-98 Petr Kolar wrote:

>    To je asi dusledek toho, jak se GNU zachovalo k manovym strankam.
> K fileutils (ls, cp, chmod, ...) sice jsou, ale je v nich napsano, ze jsou
> neudrzovane a ze aktualni dokumentace je ve formatu Texinfo. K diffutils
> je dokumentace pouze v .texi, naproti tomu k patch je pouze .man. A program
> info je tak pritulny... POMOC!!!

Ve FreeBSD 2.2.2 je diff.1.gz(2.9KB), diff3.1.gz(1.4KB), sdiff.1.gz(1.4KB).
Vsechny jsou z 22Sep93 a vsechny maji hlavicku "GNU Tools", tak predpokladam,
ze syntaxe bude snad stejna. A pak tam je jeste diff.info.gz(40.5KB) Edition
1.2 - diff 2.4 a patch 2.1.

Pokud bude mit nekdo zajem, tak jsem to hodil do adresare
ftp://ftp.freebsd.cz/incoming/diff

Jarda