info (Was: Re: man diff (Was: ncptools a MARS_NW v RedHatu 5.0)) :-))

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Leden 3 00:38:07 CET 1998

   Datum: patek, 2.ledna 1998 19:42:54 +0100 (MET)
   Odesilatel: Petr Kolar <PETR.KOLAR na vslib.cz>

   > neudrzovane a ze aktualni dokumentace je ve formatu Texinfo. K diffutils
   > je dokumentace pouze v .texi, naproti tomu k patch je pouze .man. A program
   > info je tak pritulny... POMOC!!!

<FLAMES HREF="news:cz.comp.editors">
No kdyz jsem jeste neznal emacs, pouzival jsem info diff| ${EDITOR} - :-)
Ale podle meho nazoru, kdo se nauci ovladat info, muze se povazovat za
trpeliveho cloveka - ja osobne jim nejsem :-(
</FLAMES>

--
Pavel Janik ml., Pavel.Janik na inet.cz

Protoze chci, aby _vsichni_ mohli cist moje cesky psane zpravy (a to i
po 1. 1. 2000), budu i nadale psat c~esky pouze tem, o kterych vim, ze
umi a mohou cist postu s hacky a carkami a ostatnim ji budu
konvertovat do ASCII