lynx a 8-bit?

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sobota Leden 3 17:56:18 CET 1998

Dobreho dne preji,

> Ja vim, je to FAQ jak hrom, a velmi se omlouvam. Instaloval jsem podporu
> cestiny na konzoli "ucw" od Martina Marese. Vse funguje k naproste
> spokojenosti krome lynxe, ktery blbec odmita spravne zobrazovat nektere
> ceske znaky. Spusteni prikazem "lynx -raw" pritom nepomaha. Zkousim to
> zatim na help souboru "index.html" v distribuci ucw-cs-1.1.

   Jeden drobny dotaz: co to je za verzi lynxu? Neklame-li mne ma pamet,
verze starsi nez 2.7.1 maji s cestinou problemy (i kdyz -raw mode fungoval
uz o neco drive).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"If at first you don't succeed, redefine success."