lynx a 8-bit?

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Sobota Leden 3 20:18:37 CET 1998

On 3 Jan 1998, Martin Mares wrote:

>    Jeden drobny dotaz: co to je za verzi lynxu? Neklame-li mne ma pamet,
> verze starsi nez 2.7.1 maji s cestinou problemy (i kdyz -raw mode fungoval
> uz o neco drive).

31.12. byla vypustena verze 2.7.2. V te se da nastavit Display Character
Set to co mate skutecne na obrazovce (vcetne kodovani Unicode -- lynx
podporuje 42 znakovych sad :-), a v lynx.cfg nebo na prikazove radce se da
nastavit jakou znakovou sadu ma lynx uvazovat u neoznacenych dokumentu
(ASSUME_CHARSET v lynx.cfg resp. -assume_charset na prikazove radce).

Lynx 2.7.2 je k dispozici na ftp.vse.cz/pub/network/lynx2-7, ale ja
doporucuju spis pouzit aktualni vyvojovou verzi (v soucasnosti ac105),
ktera je velmi stabilni a je k dispozici na
ftp.vse.cz/pub/nework/lynx-dev/current. Ta totiz umoznuje i nastaveni
znakove sady pro neoznacene dokumenty z menu Options (klavesa O).

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz