Pocesteni X-u v RH 5.0

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Pondělí Leden 5 11:13:18 CET 1998

Dobry den,

mam jisty problem se SUBJ.

Nejprve jsem pouzil balik k xkb od Yenyi Kasprzaka z
ftp://ftp.muni.cz/.../localization/.../testing. To fungovalo krasne,
ale pouze v xtermu. Coz je pro mne zel malo. Tak jsem usoudil, ze by mohl
fungovat patch sireny pod jmenem Xlib-fircedIM-0.01 nachazejici se tamtez.
Ale ouha po nainstalovani mi X-y pri spusteni vypsaly tyto chyby:

/usr/X11R6/lib/X11/xkbcomp: error in loading shared libraries
/usr/X11R6/lib/libXext.so.6: undefined symbol: _xglobal_lock
Couldn't load XKB keymap, falling to pre XKB keymap

a pote nenabehli. Vi nekdo co s tim? Kde je chyba?

                                         Pavel Voch

PS: Mozna by to jen stacilo znovu prelozit s X-ama co jsou v RH 5.0. Nema
to nekdo?