Pocesteni X-u v RH 5.0

Pondělí Leden 5 17:06:24 CET 1998

On Mon, 5 Jan 1998, Pavel Voch wrote:

[...]
> fungovat patch sireny pod jmenem Xlib-fircedIM-0.01 nachazejici se tamtez.
> Ale ouha po nainstalovani mi X-y pri spusteni vypsaly tyto chyby:
>
> /usr/X11R6/lib/X11/xkbcomp: error in loading shared libraries
> /usr/X11R6/lib/libXext.so.6: undefined symbol: _xglobal_lock
> Couldn't load XKB keymap, falling to pre XKB keymap
[...]
> PS: Mozna by to jen stacilo znovu prelozit s X-ama co jsou v RH 5.0. Nema
> to nekdo?

Myslim, ze to stacit bude. Ale nemam to. (I kdyz neni to nic tezkeho,
staci par stovek mega na disku a par hodin si pockat <g>. Celkem take
doporucuji si prohlednout soubory Imakefile a vyhazet adresare, ktere
nejsou potreba. Znacna uspora potrebneho casoprostoru.)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]