Averze k info (Re: manpage)

Pondělí Leden 5 17:19:32 CET 1998

On Mon, 5 Jan 1998, Milan Zamazal wrote:

[...]
> Jinak podle meho osobniho nazoru je info momentalne nejpritulnejsi
> format online dokumentace.  Program `info' asi opravdu neni to prave
> orechove, ale v Emacsu mam pri prohlizeni info stranek veskery komfort.

Obavam se, ze je to porovnavani jablek s hruskama. Manualove stranky
(ackoli se tak jmenuji) urcite nejsou idealni forma manualu (pokud ma vice
nez 3 stranky), ale na druhou stranu mi pripada dost hloupe, abych kvuli
otazce "jak se ta zatracena opsna, co dela xyz jmenuje?" musel spoustet
kdovijakou bestii a hledat v info kapitolu "Invoking abc" resp "abc
Options", ktera obsahuje presne to, co bych si predstavoval, ze by melo
byt v "man abc". A napoveda vypisovana na "--help" je prece jenom ponekud
moc strucna.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]