Averze k info (Re: manpage)

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 5 19:11:25 CET 1998

    PK: ale na druhou stranu mi pripada dost hloupe, abych kvuli otazce
    PK: "jak se ta zatracena opsna, co dela xyz jmenuje?" musel spoustet
    PK: kdovijakou bestii a hledat v info kapitolu "Invoking abc" resp
    PK: "abc Options", ktera obsahuje presne to, co bych si
    PK: predstavoval, ze by melo byt v "man abc".

No, nejsem si uplne jist, zda je zase o tolik slozitejsi napsat

  info abc RET m in RET
  (resp. C-h i d abc RET m in RET)

nez

  man abc RET / OP RET

Rekl bych, ze to vyjde nastejno. :-)

Dodrzovani urcitych konvenci pri tvorbe dokumentacnich stranek muze mit
sve vyhody, protoze obcas s nimi pracuji stroje a ne lide.

A abych pridal jeste jednu info vyhodu: Zacatecnik (jako treba ja) si
muze prochazet seznamem diff prikazu, coz u manovych stranek neni dost
dobre mozne (neco jako `for i in $(dpkg -L diff | fgrep /man/); do
j=$(basename $i); man ${j%.[1-9n].gz}); done' mi pripada preci jen
ponekud nekultivovane).

Milan Zamazal

--
Abych take prispel svym dilem k pocitacove katastrofe ohlasene na 1. 1. 2000,
prestanu od toho dne vsechny sve cesky psane zpravy konvertovat do ASCII.