RedHat-5.0

Ondra Koutek andilek na sh.cvut.cz
Úterý Leden 6 18:28:45 CET 1998

Prosim uzivatele tohoto systemu, muzete mi poradit s nasledujicim
problemem?
Leta pouzivam Slackware (teda leta, tak 3-4 roky) a za celou dobu se mi
nepodarilo poradne rozfungovat moji tiskarnu Epson LQ100 tak, aby mi
tiskla postscript.
Protoze vim, ze tyhle veci ma RedHat dost dobre vyresene, pokousel jsem
se nekolikrat na RedHat prejit (S tezkym srdcem).
Nicmene kdyz jsem se prokousal tim, ze RH ma jinak umistene adresare a
takove ruzne veci, pokusil jsem se skompilovat kernel. Ouha. nepodarilo
se. Pry nejake knihovny ci co..
Nainstaloval jsem si nejnovejsi verzi kernelu a stejne jako pokazde
predtim jsem spustil kompilaci. Ouha. Ani tentokrat se nezadarilo. Na
Slackware to slo bez problemu.
Ptal jsem se kolegy jak je na tom on a dozvedel jsem se ze kernel
kompiluje na jinem pocitaci, kde je debian linux a ze u nej to
nezkousel.

Znamena to ze RedHat je odkazany na rpm? A nebo ze proste distribuce 4.1
a 4.2 maji nejake potize se standardnim umistenim knihoven?

Jsem zmaten.

Ondra Koutek