RedHat-5.0

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Leden 7 00:34:10 CET 1998

   Datum: utery, 6.ledna 1998 22:31:44 +0100 (MET)
   Odesilatel: Ondra Koutek <andilek na sh.cvut.cz>

Preji prijemny den,

   > Nicmene kdyz jsem se prokousal tim, ze RH ma jinak umistene adresare a
   > takove ruzne veci, pokusil jsem se skompilovat kernel. Ouha. nepodarilo
   > se. Pry nejake knihovny ci co..

Pokud nam sem napisete pouze toto, tak jedinou reakci, ktera Vam
dojde, musi byt primarne zadost o dalsi informace...

   > Nainstaloval jsem si nejnovejsi verzi kernelu a stejne jako pokazde
   > predtim jsem spustil kompilaci. Ouha. Ani tentokrat se nezadarilo. Na
   > Slackware to slo bez problemu.

Na Slackware bez gcc to treba taky nepojede... Ne vazne, musite nam
poslat dalsi informace.

   > Znamena to ze RedHat je odkazany na rpm? A nebo ze proste distribuce 4.1
   > a 4.2 maji nejake potize se standardnim umistenim knihoven?

Ne. V Red Hat Linux (jak Donald Barnes upozornoval...) muzete mit
nainstalovany i baliky distribuovane ve formtu .tar.gz (jako kernel).
Red Hat dokonce o svem diteti tvrdi, ze je "FSSTND conforming", takze
"potize se standardnim umistenim knihoven" jiste nema.

Ostatne, ja osobne ale neznam nikoho (tedy alespon o nem nevim), kdo
by zdrojove texty kernelu mel nainstalovany v rpm... Je snad nekdo
takovy? Kdybych mel vzdy cekat, az nekdo nove rpm vytvori... A navic
nevim, jak by se rpm tvarilo na to, ze bych mel na svem pocitaci
baliky kernel-....-2.0.33 a kernel-....-2.1.78? To Debian to ma jiste
vyreseno lepe, neni-liz pravda.

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz