Pocesteni X-u v RH 5.0

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Leden 7 02:07:54 CET 1998

On Mon, 5 Jan 1998, Pavel Voch wrote:

> PS: Mozna by to jen stacilo znovu prelozit s X-ama co jsou v RH 5.0. Nema
> to nekdo?

Ja to mam prelozene. Pokial mas este zaujem tak sa mi ozvi.

Inac co sa tyka kompilovania X-ov, kompiloval som ich na niekolkych
unixovych platformach a musim povedat, ze co sa tyka prenositelnosti, je to
asi jeden z najlepsie napisanych balikov aky sa mi dostal do ruk. Nikde som
sa nestetol s nijakymi vacsimi problemami. Akurat ked to chce clovek
poriadne urobit, treba si najst cas na prestudovanie vselijakych make-ov,
imake-ov a tmpl-ov.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones