Pocesteni X-u v RH 5.0

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Středa Leden 7 08:00:48 CET 1998

On Wed, 7 Jan 1998, Derfinak Jan wrote:

> Ja to mam prelozene. Pokial mas este zaujem tak sa mi ozvi.

No jasne. Ale kdyz, pouziji tu binarku co tam je, tak to hlasi vyse
zminene chyby (viz puvodni mail). Takze jsem myslel prelozit s X-y v te
konfiguraci jako jsou v RH 5.0 (mozna ze ma na to vliv i libc 6.0)...

Bohuzel mam v soucasne dobe jednoduse pristup na Internet jen komutovanou
linku, takze zrovna nemam chut stahovat zdrojaky... (...src.rpm)

BTW, co se tyce RH 5.0, tak me zatim dost zklamal. Sice sam funguje
krasne a ma spoustu peknych veci (libc 6, locales, emacs 20...) Ale zel je
zrejme prilis pokrokovy. Za prve mi vadi ta cestina, protoze chci Linux
pouzivat i jako pracovni stanici, nejen server a cestina v Xtermu, Emacsu a
TeXu je mi malo. A za druhe, mne prijde ze nektere programy maji s
kompilaci pro libc 6 docela problemy) :-( Emacs je zrejme pred pocestenim
take potreba prekompilovat :-(

                                                    Pavel Voch