Pocesteni X-u v RH 5.0

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Leden 8 09:26:48 CET 1998

On Thu, 8 Jan 1998, Pavel Voch wrote:

> No jasne. Ale kdyz, pouziji tu binarku co tam je, tak to hlasi vyse

Ja nehovorim o binarke co tam je. Hovorim o libX11.so.6.99, ktoru som si
prelozil na Mustangovi (RH 4.9.1, predchdca RH 5.0).

> zminene chyby (viz puvodni mail). Takze jsem myslel prelozit s X-y v te
> konfiguraci jako jsou v RH 5.0 (mozna ze ma na to vliv i libc 6.0)...
>
> Bohuzel mam v soucasne dobe jednoduse pristup na Internet jen komutovanou
> linku, takze zrovna nemam chut stahovat zdrojaky... (...src.rpm)

Mozem ti ju poslat postou (asi 320KB, gzipovane).

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones