Samba & Atalk - Lhari?

Vladimir Rengevic grafon na isnet.sk
Čtvrtek Leden 8 21:49:26 CET 1998

Hi,

> prave jsem nainstaloval jeden server na kterem bezi appletalk a samba.
>Jsou poskytovany nejake sdilene
>disky + domovske adresare. A ted pozor: na partition ktery je poskytovan
>temito protokoly je momentalne
>cca 5.5GB volneho mista, pokud pripojim nejaky adresar z tohoto partu, tak
>win95 (samba) mi hlasi 1.99GB >volneho mista a Apple (netatalk) mi na tom
>samem disku hlasi 999MB ...

Ja mam instalovane to iste, W95 mi hlasi taky isty blud. Je tam disk 4GB ale
Mac hlasi relativne spravne 3,6GB. Teraz konkretne 2,2+1,3free, ale to moze
byt
fragmentaciou...

Mam vsak iny problem, pri otvarani suborov do Photoshopu alebo PageMakeru na
Macoch mi obcas vyskoci hlaska o chybe pri citani suboru. Na dalsi krat ide
vsetko
OK, pripadne
PageMaker zatvori subor s chybovou hlaskou. Netusi niekto cim by to mohlo
byt ???

Prijemny den

                            Vlado

 * GRAFON DTP studio                   tel.: 0849/526 153, 222 10
 * Vladimir Rengevic                   e-mail: grafon na grafon.sk
 * Tranovskeho 19                              grafon na isnet.sk
 * Liptovsky Mikulas                   http://www.isnet.sk/grafon
 * Slovakia