Samba & Atalk - Lhari?

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pátek Leden 9 14:28:54 CET 1998

Vladimir Rengevic (grafon na isnet.sk) wrote:

Hi,

> Ja mam instalovane to iste, W95 mi hlasi taky isty blud. Je tam disk 4GB ale

Aha ... takze by chtelo zjistit jak to je napr. u tech NT aby se dalo urcit
na ci strane je problem ... ovsem pokud bude na strane win95 tak s tim asi nic
nenadelam ... :(

> Mac hlasi relativne spravne 3,6GB. Teraz konkretne 2,2+1,3free, ale to moze

Hmmm ... jakou tam mate verzi netatalk-u, kernelu a MacOS? Je mozne ze tady
mam nejakou spatnou konstalaci hvezd ...

> Mam vsak iny problem, pri otvarani suborov do Photoshopu alebo PageMakeru na
> Macoch mi obcas vyskoci hlaska o chybe pri citani suboru. Na dalsi krat ide
> vsetko

Nic podobneho se mi zatim nestalo, ale mam pocit ze je ten atalk strasne
pomaly, takze mozna nejake timeouty?

>                             Vlado

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---