Vim a menu: poprve

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Leden 13 20:07:43 CET 1998

Chtel bych se zeptat odborniku na ViM.
Pokusim se nastavit si sadu menu pro praci v Latexu, ale hlasi mi to
nepochopitelne chyby.
Chtel bych zrusit jednu vetev menu a vlozit ji
znovu. Dam-li prikaz
:unmenu Latex

menu zmizi. Pokud to ale spustim ze souboru ~/.vim/Latex.a4port, s
obsahem:
unmenu Latex
menu! Latex.Compile :w :!cslatex %
menu! Latex.Preview :!xdvi -paper a4r %< &
menu Latex.Compile :w :!cslatex %
menu Latex.Preview :!xdvi -paper a4r %< &

prikazem
:so ~/.vim/Latex.a4port

hlasi mi to:
Error detected while processing /root/.vim/Latex.a4land:
line    1:
No menu of that name

nevite nekdo, cim to muze byt?

Pavel Lisy

PS. Nevim zda jiz (a jak moc lidi v ni je) funguje konference o
editorech tak to posilam sem, ale diskutovat muzeme pripadne tam.

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +42 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe