Vim a menu: podruhe

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Leden 13 20:07:55 CET 1998

Druhy dotaz se opet vztahuje k menu. Nevite podle jakeho klice se
polozky menu radi? Myslel jsem ze postupne jak jsou nacitana, ale
nasledujici priklad mi nefunguje. V .gvimrc mam radky:
unmenu *
menu File.New\ \ \ \ \ \ \ \ :n :new
menu File.Open\ \ \ \ \ \ \ :e :edit
menu File.Save\ \ \ \ \ \ \ :s :w
menu File.Close\ \ \ \ \ \ \ \ :q :q
menu File.Exit\ \ \ \ \ \ \ :xa
:xa menu File.Quit\ \ \ \ \ \ \ :qa :qa

ale poradi v menu je jine:
File.Close
File.Quit
File.New
File.Open
File.Save
File.Exit

Jak je to mozne???
Zda se ze poradi nejak souvisi s delkou nazvu, ale nezjistil jsem jak.

Pavel

PS. Nevim zda jiz (a jak moc lidi v ni je) funguje konference o
editorech tak to posilam sem, ale diskutovat muzeme pripadne tam.

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +42 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe