Pocesteni Emacsu v RH 5.0

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Středa Leden 14 10:13:55 CET 1998

Dobry den,

pokracuji ce svem pocestovacim usili.

V RH 5.0 je Emacs 20, bohuzel pocesteni vyrobene M. Zamazalem pro nej
nefunguje, jak potvrdil autor.

Zkousel jsem pocesteni pro starsi verzi (emacs-czech-3.8 jestli se
nepletu), a dosel jsem do stadia, ze pocesteni sice nefunguje, ale emacs
akceptuje cesky vstup z pocestenych X-u. Takze jde psat cesky.

Pise mi to chybu: Symbol's definition is void: cz-keyboard-mode

Protoze nejsem odbornik na elisp, ptam jestli je mozne to nejak snadno
odstranit.

Jinak co se tyce pocesteni RH 5.0 uz mi chodi skoro vsechno, takze jak
udelam neco tady s tim, zkusim napsat do konference nejake shrnuti.

                                                             Pavel Voch