Pocesteni Emacsu v RH 5.0

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Středa Leden 14 17:34:36 CET 1998

    PV: V RH 5.0 je Emacs 20, bohuzel pocesteni vyrobene M. Zamazalem
    PV: pro nej nefunguje, jak potvrdil autor.

Aby to snad z hlediska nezasveceneho ctenare nevypadalo jako chyba
pocesteni, pripominam, ze problem spociva v tom, ze redhatovsky balik
vydavany za Emacs 20 neni oficialni Emacs 20.

    PV: Zkousel jsem pocesteni pro starsi verzi (emacs-czech-3.8

        [...]

    PV: Pise mi to chybu: Symbol's definition is void: cz-keyboard-mode

To je zvlastni.  Bylo by mozne chybu blize specifikovat, zejmena, kdy
vznika?

Milan Zamazal

--
Abych take prispel svym dilem k pocitacove katastrofe ohlasene na 1. 1. 2000,
prestanu od toho dne vsechny sve cesky psane zpravy konvertovat do ASCII.