NE5200

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 15 11:30:16 CET 1998

> Ahoj,
>
> mam v umyslu koupit nejakou sitovku pro domaci sit. Na mem pocitaci take
> beha Linux a tak bych pozadoval, aby slo i pod nim komuniklovat po siti.
> Premyslel jsem puvodne o nejake 16bit, ale ta se nova da sehnat tak kolem
> 800 Kc. V jednom ceniku jsem zahlidl kartu Edimax NE5200, PCI za
> prijatelnou cenu (kolem 1000 Kc) a tak jsem se chtel zeptat, jake
> zkusenosti s ni mate, a zda vubec pod linuxem jede.

Podivej se do zdrojaku od kernelu o NE2000 clonech pod PCI. Rika se
tam neco jako

#ifdef CONFIG_PCI
/* Ack! People are making PCI ne2000 clones! Oh the horror, the
horror... */
static struct { unsigned short vendor, dev_id; char *name; }

:-). Pripada mi to jako skoda 990-ti kc.

								Pavel

--
Do *NOT* buy software, GNU software is better and free!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+