NE5200

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Čtvrtek Leden 15 16:35:21 CET 1998

On Thu, 15 Jan 1998, Snek wrote:

> Moje rada zni, koupit v bazaru za 100kc nejakou ISA kartu podporovanou
> jadrem Linuxu (/usr/src/linux/make menuconfig a podivat se co umi).
> Domluvit se na zkusebni dobe napr 1 den a pripadne vratit.
> Je skoda vyhodit tolik penez. ISA 10MB karta domu urcite staci.

 Tohle jsem uz zkousel, a nikdy vice do toho bazaru uz nevlezu.

						Vlada
PS: Vic jsem jich v Olomouci nenasel
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *