Pocesteni Emacsu v RH 5.0 (FLAME)

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Leden 15 19:39:53 CET 1998

On Thu, 15 Jan 1998, Milan Zamazal wrote:

> [...]
> k aplikaci patchu, ktere nijak neovlivni anglicky mluvici uzivatele,
> docasne usnadni situaci nekterym Latin-* uzivatelum (coz pusobi
> kontraproduktivne, protoze se tim oddali reseni problemu) a poskodi
> ostatni uzivatele.  Jedinym vysvetlenim je, ze se jedna o marketingovy
> tah s umyslem podlezat zapadoevropskym uzivatelum Emacsu, kteri (coz lze
> chapat) nesou nelibe nektere zmeny, ke kterym drive ci pozdeji muselo
> dojit.  Z hlediska tvurce nejpouzivanejsi linuxovske distribuce se jedna
> o nezodpovednou akci, nebot v dobe, kdy mame 4 vzajemne nekompatibilni

Myslim, ze zodpovedne by bolo spytat sa priamo v redhate, namiesto sirenia
vlastnych teorii, ktore mi v tomto pripade silne pripominaju ohovaranie.
Rad by som to urobil, ale necitim sa dostatocne odborne pripraveny na to aby
som diskutoval o tom co ma alebo nema byt v emacse.

> verze GNU Emacsu, neni asi prilis stastne podporovat vznik verze dalsi.
>
> <BIG FLAME>
> Myslim, ze debianovskeho maintainera emacs20 baliku zatim ani nenapadlo
> aplikovat patche Erika Nagguma a i kdyby k tomu mel chut, tak by se
> nejprve poradil ve verejnem mailing listu.
> </BIG FLAME>

A vies to iste? Mozno, ze vobec nevie o ich existencii.
(Toto je rovnako hlupe ohovaranie, ako to tvoje.)

>     PJm: Ovsem druhou otazkou je, jestli je podpora multibyte vubec k
>     PJm: necemu...
>
> O tom by nemel rozhodovat tvurce distribuce, nybrz tvurce toho programu.
> Komu se multibyty nelibi, ten muze pouzivat Emacs 19.
>
>     PJm: Ale dalsi polemiky na toto tema bychom asi meli presunout do
>     PJm: cz.comp.editors
>
> Myslim, ze se zde nebavime o editorech, ale o pristupu linuxovske
> distribuce k uzivateli.

Mam taky dojem, ze sa nebavime o pristupe. Je tu skor snaha dokazat, ze
jedna je lepsia ako druha. A v tom nema zmysel pokracovat. To co nas spaja
je linux, bez ohladu na to ci je to RedHat alebo debian.

				jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones