Pocesteni Emacsu v RH 5.0

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Čtvrtek Leden 15 08:11:18 CET 1998

On Wed, 14 Jan 1998, Milan Zamazal wrote:

>     PV: Zkousel jsem pocesteni pro starsi verzi (emacs-czech-3.8
>
>         [...]
>
>     PV: Pise mi to chybu: Symbol's definition is void: cz-keyboard-mode
>
> To je zvlastni.  Bylo by mozne chybu blize specifikovat, zejmena, kdy
> vznika?

Po startu Emacsu (tedy pri natazeni czech.elc). Nebo pote co zmacknu
Pause.

Jinak pokud neni pocesteni zavedeno vubec, Emacs sice akceptuje ceska
pismena, ale pise misto nich jejich ascii kod. Kdyz se pocesteni zavede
zacne psat normalne -- takze v kombinaci s pocestenim X-u se tak da psat
cesky.

Pro Emzu: Dalsi duvod, abych presel na Debian. RH 5.0 mne opravdu moc
nenadchl, uz aby byl Debian 2.0.

                                                     Pavel Voch