Ceske katalogy

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pátek Leden 16 09:12:22 CET 1998

On Tue, 13 Jan 1998, Petr Kolar wrote:

>    Jesti chcete, tak se na to podivam. Stejne jsem prekladal manualove
> stranky pro fileutils a sh-utils, takze bych mohl dohlednout, aby v obojim
> byly pouzity stejne terminy.

 S radosti Vam to prenecham. Katalogy jsou na
http://www.inf.upol.cz/~michlv/ftp/catalogs

Pro preklad je dobre pouzivat emacs v tzv. PO modu. Instalaci lze nalezt
v souboru gnu-tran.pl sekce Install GNU gettext. Na vyse uvedene adrese je
take mozno najit soubor po-mode.el, ktery je treba do Emacsu dat.

Postup korekce:
Rozbalit zdrojaky prislusneho baliku. Pak do podadresare po v tomto
baliku dat cesky katalog a spustit na nej emacs. Nasledne najet na
nekterou zpravu a stiskem klavesy ENTER ji lze editovat. Ukonceni teto
editace ^c ^c. Take pomoci klavesy s lze ke zprave zjistit, kde presne se
zprava ve zdrojovych textech nachazi (vyborna vec aspon je clovek v
kontextu).

Asi tyto pokyny dnes odpoledne napisu do nejakeho souboru a necham na
vyse uvedene adrese.

					Vlada Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *