Ceske katalogy

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Úterý Leden 13 20:18:05 CET 1998

On 13 Jan 98 at 17:45, Vladimir Michl wrote:

>  A co kdyby jste pomohl Vy?
>
> Potrebne by byly pouze jazykove korekce.

   Jesti chcete, tak se na to podivam. Stejne jsem prekladal manualove
stranky pro fileutils a sh-utils, takze bych mohl dohlednout, aby v obojim
byly pouzity stejne terminy.

                                                   S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
    Department of Computer Science, Technical University of Liberec

                !!! my phone number has been changed !!!