while (1) fork();

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pátek Leden 16 11:04:37 CET 1998

On Fri, 16 Jan 1998, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> :> Ale k veci : je-li takovy program spousten z pod bashe, jako ze nejspis ano,
> :> lze ucinek podobnych bomb omezit prikazem 'ulimit' - doporucuji 'help
> :> ulimit'.
>
> a user prve co spravi si 'ulimit' zrusi ..  tudy cesta nevede ..
> neviem ako linux, ale pokial niekto z vas pozna 'decef' ( to je Ultrix 4.2
> ), tak tam je zakompilovana podpora do jadra na max 9. procesov pre

Aby som to upresnil, tych 9 nie je pevna konstanta. Je to volitelny parameter
pri generovani kernelu. A je to skutocne dobra vec. Horsie je to uz s
maximalnym poctom sucasne prihlasenych uzivatelov. Tam je to urcene
licenciou a rozsirenie je drahsie ako zakupenie podstatne vykonnejsie servera
s linuxom.

Myslim, ze aj na linuxe je pocet procesov obmedzeny. Mam taky dojem, ze
niekde v zdrojakoch som videl taketo cisla: root 512 procesov a bezny uzivatel
256 procesov.

					jano

> uzivatela ( samozrejme s vynimkou roota ) .. a teda ziadny fork()
> nespratnikom nepomoze .

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones