To moderator: zmena z "To: Multiple ..." na cokoli

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Pátek Leden 16 13:59:05 CET 1998

Souhlasim, s panem Ludkem Bruknerem, taktez pouzivam Outlook, a mam ten
samy problem,
navic jsem se chtel zeptat jestli se i ostatnim stava, ze jedno tema se
jim zobrazi ve dvou polozkach, pokud si nechavaji konferenci tridit
podle tematu?
Jan "Mort" Kebrle