Podivne hlasky (iput, i_mmap ring, IRQ DEADLOCK)

Jan Polak honzap na obalex.cz
Pátek Leden 16 14:40:06 CET 1998

Josef Hnojil wrote:

> v posledni dobe se na nasem serveru (Pentium 100MHz, Debian-1.3.31)
> setkavam s podivnymi hlaskami.
>
> Vite, co znamenaji? Jedna se o nejaky zavaznejsi problem?
>
> Nejcastejsi je:
>
> 'iput: inode cislo_inodu on device 08:12 still has mappings'

> 'iput: i_mmap ring corrupted'
>
> Jednou se dokonce stalo, ze zatuhly vsechny konzole a jedna vypsala:
> 'IRQ DEADLOCK DETECTED BY CPU 0'

Tohle se mi stavalo, kdyz jsme na jednom stroji preseli na
jadro 2.0.31. Porad byly nejake problemy.
Po downgradu zpet na 2.0.30 je zas vse O.K.
Ten stroj, na kterem to delalo, je RH 4.1, ale jinak takova
skladanka ze vseho mozneho (hardware), takze jsem nezjistil,
proc to dela.

hp

--
S pozdravem

OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz
Průmyslová 24, Znojmo
e-mail: honzap na obalex.cz (iso 8859-2 friendly)
e-mail: xpolak na informatics.muni.cz