while (1) fork();

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Leden 16 15:49:24 CET 1998

:> > mnozit nebudu. Rovno KILL nepomoze, lebo na jeho miesto sa hned hodi dalsi.

:>  ja to u sebe na linuxu resim tak, ze mi bezi clobber daemon, ktery co 30
:> sekund kontroluje, zda nejaky uzivatel neprekracuje limity cpu nebo
:> pameti. pokud ano, posle mu 3 varovani, po ctvrte ho to killne a je pokoj.
:>  z toho teda vyplyva, ze v nejhorsim mam pocitac nepouzitelny na 2 minuty,
:> coz lze vydrzet.

mam pocit, ze proti  int main(void) { for(;;) fork(); } by Ti to prilis
nepomohlo ... "po ctvrte ho to killne a je pokoj" nie je ta najjednoduchsia
vec .. ako spominal nevedkus KILL nepomoze ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying