while (1) fork();

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Sobota Leden 17 13:28:41 CET 1998

> :> > mnozit nebudu. Rovno KILL nepomoze, lebo na jeho miesto sa hned hodi dalsi.
>
> :>  ja to u sebe na linuxu resim tak, ze mi bezi clobber daemon, ktery co 30
> :> sekund kontroluje, zda nejaky uzivatel neprekracuje limity cpu nebo
> :> pameti. pokud ano, posle mu 3 varovani, po ctvrte ho to killne a je pokoj.
> :>  z toho teda vyplyva, ze v nejhorsim mam pocitac nepouzitelny na 2 minuty,
> :> coz lze vydrzet.
>
> mam pocit, ze proti  int main(void) { for(;;) fork(); } by Ti to prilis
> nepomohlo ... "po ctvrte ho to killne a je pokoj" nie je ta najjednoduchsia
> [...]

 no, ten pocit samozrejme mit muzete. ale u me na pocitaci bylo tohleto
vyzkouseno nekolikrat a vzdy to spolehlive tuto situaci vyresilo.
 takze doporucuji vyzkouset si Clobberd, nastavit si u nejakeho uzivatele
spotrebu cpu na nejake cislo, nastavit, jak casto se to ma kontrolovat a
jako tento uzivatel potom spustit ty forky. uvidite, ze ho to killne bez
nejmensich problemu.
			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)