snasenlivost driveru, v jadre X modul, neexistujici hw

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Pátek Leden 16 15:20:57 CET 1998

Bohumil Chalupa pise:

> Dobry den,
>
> chtel jsem se zeptat, jak moc vadi/nevadi, jsou-li v jadre ovladace
> pro ruzne sitove karty, ktere v masine jsou/nejsou.

Rek bych, ze to nevadi.

> [...]
>  Pak jsem stary ISA Adaptec 1542 nahradil novym PCI AHA2940UW, a kvuli tomu
> jsem odstranil tu krasnou novou sitovku, protoze ten (pokusny) board ma
> jen jeden PCI master slot. Stale to chodilo, ted teda bez te sitovky.
> Ovladace pro oba Adaptecy jsem mel uz drive v jadre.
>  No, a pak jsem se pokusil tam dat zpatky tu ISA sitovku, a ... sit nic.
> Pri bootu se tvari, ze to kartu naslo, spravne to vypise nastaveny port a
> interrupt (300, 10), a na konci bootu to pohlasi neco v tom smyslu, ze
> "no such device", a rozepise se to o tom, ze mozna nemam sitovku.

Neni ta karta nahodou Plug'n'Play? Pokud jo, tak to zkus vypnout.

>  Pritom z Novella pomoci bootrom nabootuju normalne - soudim, ze hw je
> v poradku.
>  Nemam prehled, jak moc vadi, kdyz jsou v jadre drivery od neexistujiciho
> hw (ta pci sitovka s DEC chipem), jestli to muze mit vliv.

Nejlepsi je prelozit vsechno co jde a bude nekdy snad potreba jako modul a
pak operavat s vkladanim modulu (tak, jak je to v distribuci RedHat).

Leo

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/