To moderator: zmena z "To: Multiple ..." na cokoli

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Sobota Leden 17 14:24:52 CET 1998

Jenze pokud firma pouziva tento Exchange server, tak mi nezbyva nic
jineho nez pouzivat Outlook nebo Exchange. Jako primitivni priklad
poslouzi to, ze vsichni pouzivaji diakritiku, vlastnosti vyse uvedenych
produktu, ktery ostatni soft nema, seznam vsech pracovniku firmy, ktery
nelze zpristupnit napr. pro Netscape (rucne ho prepisovat je silenost,
kdyz obsahuje treba 400 polozek).
Je pomerne hodne veci, ktere Exchange umoznuje (trideni posty primo ve
schrance uzivatele), a ostatni programy se s tim neumi srovnat. :(

Jan "Mort" Kebrle