screensave pri ctrl-alt-f8

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Leden 19 10:40:22 CET 1998

On Mon, 19 Jan 1998, Jacek Kopecky wrote:

>  Ahoj lidi.
>  Mam RH 4.2, a v konzolich i v X kdyz zmacknu ctrl-alt-f8, tak po uvolneni
> ctrl-alt i f8 (proste treba kdyz to vse pustim) se mi obrazovka prepne do
> setriciho modu, stejne jako pri blank po par minutach necinnosti. Do osme
> konzoly se prepne az kdyz pri drzenych ctrl-alt pustim a zas zmacknu f8, ale
> stejne kdyz pustim zas ty klavesy pustim, tak se to prepne...
>  V normalnich konzolich sice muzu prepinat jen alt-fn, ale z X a z dosemu s
> raw kbd jen pomoci ctrl-alt-fn, co pri prepnuti do osmicky vypne monitor.

Skutocne sa vypne monitor? (t.j. zmeni sa farba diody na monitore?)
Pokial ja viem, nie je dovod, aby sa take nieco stalo.
Podla mna sa len prepnes na konzolu, na ktorej nebezi ziadny getty program.
Skus pridat do /etc/inittab riadok:

8:2345:respawn:/sbin/mingetty tty8

					jano

----- I can't get no satisfaction -----