screensave pri ctrl-alt-f8

Jacek Kopecky jacek na muohio.edu
Pondělí Leden 19 04:13:32 CET 1998

 Ahoj lidi.
 Mam RH 4.2, a v konzolich i v X kdyz zmacknu ctrl-alt-f8, tak po uvolneni
ctrl-alt i f8 (proste treba kdyz to vse pustim) se mi obrazovka prepne do
setriciho modu, stejne jako pri blank po par minutach necinnosti. Do osme
konzoly se prepne az kdyz pri drzenych ctrl-alt pustim a zas zmacknu f8, ale
stejne kdyz pustim zas ty klavesy pustim, tak se to prepne...
 V normalnich konzolich sice muzu prepinat jen alt-fn, ale z X a z dosemu s
raw kbd jen pomoci ctrl-alt-fn, co pri prepnuti do osmicky vypne monitor.
 To mi ovsem vadi, protoze mam osm konzoli (az dneska jsem se dovedel o
moznosti konzole zavadet a rusit dynamicky a zatim se mi to nelibi). Tak jsem
se to snazil najit v kbdmap pouzivane loadkeys, taky v zdrojacich jadra (kdyz
to neni v dumpkeys, tak to musi byt hard-coded), pak v kbd&console-howto, ale
nikde o tom nebylo ani slovo, a nakonec v archivu tehle konference, ale
vzhledem k tomu, ze www.linux.cz vyhledava moc pomalu a nejak me nenapadl
spravny vyhledavaci retezec, tak jsem neuspel a obracim se sem.
 Nevite jak se toho zbavit?
 Zdravi

                                       Jacek Kopecky

E-mail: kopeckj na muohio.edu (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj