Multisession CD (vypalovani, cteni)

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Leden 20 08:26:39 CET 1998

Chtel bych se zeptat,
zda je tu nekdo, kdo ma positivni zkusenosti s tvorbou subj. a s
jejich pozdejsim pouzitim.
Mam Yamahu 400t spolu s Adaptec-em AHA 3940W vypaluji CD 4x nasobnou
rychlosti za plneho provozu (LINUX jako file server pro Win95 a WinNT
klienty) bez nejmensiho problemu. Pouzivam mkisofs a cdrecord.
Vypaleni pomoci parametru -multi slo v pohode, ale nejak to pak
nevidim, tj. ve vypalovacce vidim pouze prvni sezeni, v IDE CD vidim
jeden adresar z dat druhe sezeni.
Z dostupne dokumentace jsem asi spravne nepochopil, jak se ma subj.
spravne vytvaret a jak ho montovat abych videl vsechny sezeni.

1) je to vubec mozne?

2) existuje nekde kucharka (nejlepe ceska) jak na to? Sam jsem nic
nenasel.

3) Je nejaky principialne odlisny postup pri mountovani subj., aby
bylo videt vse?

Diky za vsechny namety.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +42 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe