diald

Matus Hrusovsky mathew-l na opticom.sk
Úterý Leden 20 09:51:57 CET 1998

On Mon, 19 Jan 1998, Majo Danisek wrote:

> Hi
> podarilo sa mi rozchodit dial on demand, diky vsetkym za rady.
> Mam vsak este jeden problem. Ked si na lokalnej stanici v sieti
> pustim napr. NEtscape - modem vytoci , sopoji sa a vsetko je ok.
> Po ukonceni prace ked je linka neccina sa spojenie zrusi, lenze modem sa
> opat snazi
> nadvazoavt spojenia aj ked ani je preco....
> linka sa potom zrusi - nie je zdiadna ciannost, ale znova a znova sa
> modem pripaja...
>
> Vie niejkto preco ??
>
> Diek MAjo

Hi !
Moznosti je vela.
Ak nemas v tej lokalnej sieti DNS tak sa to moze snazit spoji s DNS mimo,
pripadne to moze byt daky overovaci server pre hesla (mam dojem ze
pouzivas radius), ten to robi s oblubou.
Treba prezriet nastavenia toho servera ktory pripaja tu siet ci tam nie je
aky odkaz na nejaku sluzbu mimo lokalnu siet.

S pozdravom Matus Hrusovsky

P.S. Mozeme to prebrat aj sukromnym mailom.

_ _
                     /
                    /          Internet Services Provider

Matus Hrusovsky                             E-mail: matus na opticom.sk
Technical Administrator                     HTTP: www.opticom.sk
OptiCom s.r.o.                              Tel: +421 903 533 519
M.R.Stefanika 33, 010 01 Zilina, SK         Fax: +421 89 623144