Sitovka a RH 5.0

Ondra Koutek andilek na sh.cvut.cz
Úterý Leden 20 10:56:58 CET 1998

Talla Petr wrote:

> Dobry den
>
> Nainstaloval jsem si RH 5.0 prez ftp (ve 3 rano to v Brne docela jde)
> ale moje sitovka asi minutu po nabutovani proste odmita na internet
> (tu minutu normalne stahuje) a pak uz
> jede pouze po locale a dokonce pres server (RH 4.2) jsem na internet
> mohl (ftp,telnet) ale ze sveho uz ne
> musi to byt v RH 5.0 protoze na 4.2 to chodi normalne ikdyz bez bootp
> ale to jsem zkousel taky a taky nic          nevite nekdo neco ?
>
> eth0: ZNX312 (DEC 21040 Tulip)
>
>     dik
>
>             Petr

  Nevim, jestli mi sitofka minutu bezela, ale kdyz jsem prez ftp
nainstaloval RH5, tak jsem pak musel rucne doplnit zaznam o IP adrese a
interni siti do patricneho souboru v /etc. Jinak mi sit proste nebezela.

Mozna ze jsem to tenkrat delal prez Control-panel, ale moc se mi to
nezda, protoze spravne uziti vsech cudliku mi jako cloveku co se ucil na
Slackwaere prislo ponekud mlhave.

Ondra Koutek