shaper - konfigurace

Petr Barta orinc na czech.net
Úterý Leden 20 15:53:22 CET 1998

> ZKousim omezovat pruchod ethernetove linky a vubec se mi to nedari.
> Stahnul jsem si zdrojak shapecfg, ktery ma zminenou funkci
> spoustet/konfigurovat. Vysledek je stale stejny. At zadavam, co zadavam,
> vzdy dojdu ke stejne hlasce:

Osobne mam se shapingem dobre zkusenosti. Zkousel jsem ho na jadre 2.0.29
(v dobe, kdy jeste nic novejsiho nebylo :-) ), a s prislusnym patchem to
slo dost dobre. Shaper jsem nakonfiguroval jako modul, a po rebootu a
prikazech behal jak vino:
insmod shaper
shapecfg attach shaper0 eth1
shapecfg speed shaper0 <speed>
ifconfig shaper0 IPaddr netmask xxx.xxx.xxx.xxx broadcast xxx.xxx.xxx.xxx up
route add -net some.network netmask a.b.c.d dev shaper0

					Petr Barta