shaper - konfigurace

Úterý Leden 20 17:26:32 CET 1998

On Tue, 20 Jan 1998, Petr Barta wrote:

> Osobne mam se shapingem dobre zkusenosti. Zkousel jsem ho na jadre 2.0.29
> (v dobe, kdy jeste nic novejsiho nebylo :-) ), a s prislusnym patchem to
> slo dost dobre. Shaper jsem nakonfiguroval jako modul, a po rebootu a
> prikazech behal jak vino.

Ja jsem ted zkousel shaper (nekde z ftp.ipex.cz) s kernelem 2.0.33.
Funguje to pekne, ale bohuzel jen do 110 kbps. Pokud nastavim ze chci
povolit vetsi rychlost, nebrzdi vubec. V dokumentaci se pise ze by to melo
fungovat az do 256 kbps. Zkousel jste to nekdo? Do jake rychlosti vam to
brzdilo?

Leos Bitto