Modemove problemy

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Úterý Leden 20 16:23:10 CET 1998

> Hlaska je mi nejak povedoma.  Mozna pomuze nasledujici.
>
> Interface pppX vznika (jak pise HOWTO) 'on-fly'.  V praxi to znamena, ze
> musi byt nejdrive navazano spojeni, a pak se teprve objevi interface, na
> ktery se da odvolat.

Ano - presne tak to funguje, ale to nic nemeni na tom, ze po navazani
spojeni (po tom co prokazatelne vzniklo rozhrani ppp0) je
"Network Unreachable" - jestli mi z to ho nekdo pomuze, budu mu
nesmirne zauzlovan.

A pri te prilezitosti bych rad jeste zopakoval druhou cast puvodni
otazky - rozchodil nekdo Xserver nad kartou AGP 9700
(Chipset Trident 9750) ?

--

                                     Ales Horak
                                     Palacky University Library