disky pod dosemu

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Úterý Leden 20 16:59:06 CET 1998

Ahoj,

mam dosemu tusim verze 0.66.neco a nejak se mi nedari zpristupnit
disky dosemu. Pokud chci treba pres lredir 'namontovat' namontovat
dalsi dosovsky disk, tak to hlasi chybu. Asi takhle:

C:> lredir X: LINUX\FS\/mnt
Error 0x3e redirecting drive LINUX\FS\/MNT

Mozna je problem v tom,ze to vubec nechce namontovat dalsi disky -
i kdyz jsem to zkousel s image, tak to myslim nefungovalo.
Mam tam jenom image jako prvni disk a na nem free dos a pod.
Misto D: se zobrazuji nejake nesmysly.

Disketa funguje bez problemu

To cislo chyby se podle mnozsti chyb, slashu a backslashu meni na
3c, 40 a 42

Nemate nekdo tuseni, co delam spatne?

					Edhelldil