HP LJ 6L a Cestina.

Rejc Libor rejc na musdtstel.oasanet.cz
Úterý Leden 20 19:38:09 CET 1998

>Jestli myslite cisty text , tak by jste na zacatku mel poslat ESC >sekvenci
>
>    Esc(2N
>
>kde Esc je kod escape ( v DOSu tusim sipka vlevo - ALT+27 )
>
>Ta sekvence prepne na tiskarn font sadu na ISO-8859-2

Diky za odpoved. Toto je mi jasne. BTW, zda se vam normalni, ze tato
tiskarna je prodavana pouze s utlou ceskou priruckou, ve ktere neni ani
stopa po ESC sekvencich ?
Mel jsem vsak na mysli nejakou odpoved typu koukni na URL....., kde by
byl tento problem resen ponekud obecneji, protoze s tiskem pod Linuxem
teprve zacinam a rad bych se dozvedel co nejvice. Zatim tisknu pouze
diky RH 4.2, ktery ma IMHO konfiguraci tiskaren pomerne dobre
zpracovanou.

Rejc Libor

P.S.: Konfiguraci tiskarny na strankach http://ova.comp.cz/linux/ jsem
cetl a je dobra.