HP LJ 6L a Cestina.

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Leden 20 21:24:47 CET 1998

On Tue, 20 Jan 1998, Rejc Libor wrote:

> Diky za odpoved. Toto je mi jasne. BTW, zda se vam normalni, ze tato
> tiskarna je prodavana pouze s utlou ceskou priruckou, ve ktere neni ani
> stopa po ESC sekvencich ?

Hmm a co je dneska normalni ? :-)  Ja jsem si kdysi okopiroval prirucku od
tiskarny HP4L kde byl docela slusny popis ESC sekvenci. Od te doby HP
prodava 5L 6L ale tuhle prirucku uz nabizi za zvlastni priplatek :-(
Dokonce i k tiskarne HP5M s obracecem papiru (cca 100kKc) dostanete prd.

Asi ma dost zakazniku, tak co by si delal starosti ...

> Mel jsem vsak na mysli nejakou odpoved typu koukni na URL....., kde by

Taky bych uvital URL kde je kompletni seznam ESC sekvenci protoze od
dob HP4L zas neco pribylo. O zadnem ale nevim .