HP LJ 6L a Cestina.

Jiri Vaclavovic homer na hermes.zcu.cz
Středa Leden 21 08:11:18 CET 1998

Petr Simek wrote:

> Hmm a co je dneska normalni ? :-)  Ja jsem si kdysi okopiroval prirucku od
> tiskarny HP4L kde byl docela slusny popis ESC sekvenci. Od te doby HP
> prodava 5L 6L ale tuhle prirucku uz nabizi za zvlastni priplatek :-(
> Dokonce i k tiskarne HP5M s obracecem papiru (cca 100kKc) dostanete prd.
>
> Asi ma dost zakazniku, tak co by si delal starosti ...

> Taky bych uvital URL kde je kompletni seznam ESC sekvenci protoze od
> dob HP4L zas neco pribylo. O zadnem ale nevim .

Pred casem jsem hledal ESC sekvence pro prepnuti do ekonomickeho modu,
ale na celem internetu jsem nenasel nic, nejmene toho bylo na strankach
HP :-). Nicmene existuje nekolik programu (napr lj4), ktere umoznuji
posilat ESC sekvence na tiskarnu. Chtel bych se ale zeptat, jestli je
mozne udelat na jednu tiskarnu dve tiskove fronty tak, aby pri poslani
souboru do jedne fronty zpusobilo nejdrive vyvolani tohohle programku,
ktery by poslal tiskarne ESC sekvence pro prepnuti do ekonomickeho modu
a druha fronta by naopak tiskla normalne (tj. prepla tiskarnu do
"neekonomickeho" modu) ?

						J.Vaclavovic

*  Jiri Vaclavovic, (TeX: Ji\v{r}\'\i V\'aclavovi\v{c})
*
*  tel: 019 / 791 22 90
*  mailto: homer na students.zcu.cz, http://home.zcu.cz/~homer
*
*  student
*  Zapadoceska Univerzita, Fakulta aplikovanych ved, Plzen, CR
*  University of West Bohemia, Faculty of Applied Sciences, Czech
Republic