PPP

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Leden 22 11:20:51 CET 1998

On 22 Jan 98 at 8:32, Peter Kundrat wrote:

> Interface pppX konfiguruje pppd sam, do ip-up je
> nutne davat snad iba staticke routy (to asi skor
> v pripade pevnych adries).
No ja na redhatu to mam tak, ze script vola
/etc/sysconfig/network-scripts/ifup-post a tam se
volaji opravdu jen ty staticke routy, ten
ifconfig se vola jen pro aliasy, toho jsem si
predtim nejak nevsiml.
Kazdopadne potom vola take kill -SIGIO na
procesy, ktere o to maji zajem. Coz bz mohlo byt
zajimave, ale jen tam, kde takove programy davaji
do /var/run/netreport.

Kdyz jsem o tom potom uvazoval, rekl bych, ze i
kdyz se nepovede zmenit routovaci tabulku, nen
duvod k tomu, aby modem odlozil za 30 sec. linku,
takze bych se spise soustredil na problemy s
prihlasovanim.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Linemu beranovi je tezka i jeho vlastni vlna.