PPP

Peter Kundrat kundrat na cherry.napri.sk
Čtvrtek Leden 22 08:30:33 CET 1998

On Wed, Jan 21, 1998 at 10:16:34PM +0100, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> To je v poradku, ale bohuzel ted nemam zadny linux v okoli. Pokusim
> se Vam to rano poslat, pokud to nedojde, tak mi napiste po 11:00.
> Je to script, kteremu se predava sest parametru (asi), vsechno jsou
> to parametry ziskane dynamicky z druhe strany nebo zadane jako
> startovaci parametry pppd, jedna se o IP adresu, netmask, gateway,
> broadcast, jmeno ppp rozhranni a jeste neco, pouziva se to zhruba
> takto"
>
> ifconfig $1 $2 $3 up
> route add gw $4 default $5

Interface pppX konfiguruje pppd sam, do ip-up je nutne davat snad iba staticke
routy (to asi skor v pripade pevnych adries).

Inak ked sa nadviaze spojenie, pridelenu adresu je mozne vidiet bud v logu (to
ju pise tusim aj bez debugu), alebo cez ifconfig.

To ze nejdu pingy nikam bude skor tym, ze pppd nema volbu defaultroute (ked nejdu
ani pingy, je dobre pozriet cez route -n co je vobec v routovacich tabulkach).

Bolo by este tiez dobre uviest, kedy sa zjavuju tie chybove hlasky o chybujucich
ioctl (SIOCADDRT).

				pk